Vizyonumuz

"Faaliyet gösterdiği Taahhüt, Tarımsal Sanayi ve Gayrimenkul sektörlerinde Türkiye'nin atılımlarını yönlendiren güçlerden biri olmak"

Misyonumuz

"Grubun süregelen değerlerine bağlı kalarak, faaliyet alanlarına iyi odaklanmak, bu alanlarda en kaliteli ürün ve hizmet üretimini gerçekleştirerek, lider ve akla ilk gelen kurum haline gelmek; bunu yaparken de müşterilerinden tedarikçilerine, çalışanlarından hissedarlarına ve topluma kadar tüm paydaşları için değer yaratmaktır."

Değerlerimiz

Tekfen olarak başarımızı bağlı olduğumuz değerlerimize borçluyuz. Bugün bu değerleri herkesle ve özellikle de gençlerimizle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.

  • En iyi bildiğin işi, en iyi şekilde yap.
  • Memleketine faydalı ol.
  • Çalışanınla yan yana ol.
  • Az konuş, çok çalış.
  • Dürüst ol, verdiğin sözü ne olursa olsun tut.
  • Uyumlu ol, yürüdüğün yolda kimseyi dargın bırakma.
  • Hırsın aklın önüne geçmesine izin verme.
  • Tekniğin ve bilimin gücüne inan.
  • Doğayı ve çalışanını koru.

Müşterilerinin ve çalışanlarının memnuniyetini sürekli kılmak, bir şirketin yalnızca bugünkü değil, gelecekteki kazançlarının da güvencesi. Böyle bir istikrarı sağlamak ise, ancak bilinçli bir kalite politikasıyla mümkün. Tekfen Grubu olarak tam 58 yıldır sürdürdüğümüz gibi...

Ülkemizin geleceğini inşa etmeyi görev kabul etmiş ve Türkiye'de pek çok ilki gerçekleştirmiş bir Grup olarak nihai üretimimiz, dünyanın her yerinde yüksek teknoloji gerektiren en büyük projeleri üstlenmemizi sağlayacak kusursuzlukta. Fakat kalite politikamız bununla sınırlı değil. Dev inşaatlardan tarımsal girdi üretimine kadar her faaliyetimizde, kalite politikamızın asıl hedefi, gereken her türlü önlemi daima önceden alarak tek bir çalışanımızın en küçük bir zarar görmesine izin vermemek.

Tekfen Grubu olarak bütün faaliyetlerimizi, çalışanlarımıza, üçüncü şahıslara, mala ve çevreye gelebilecek her türlü zararı en aza indirmek üzere aşağıdaki çalışma ilkelerine göre düzenliyoruz:

  • Tüm yönetici ve çalışanlarla Sağlık, Emniyet, Çevre ve Kalite'den sorumlu olmak, ilgili yasa, tüzük, yönetmeliklere uymak.
  • Standart ve müşteri şartnamelerine uymak, müşteri şikayetlerini, tekrar ve tamir oranını en aza indirmek, maliyetleri azaltmak ve müşterilere yansıtmak.
  • Yönetim Sistemlerinin etkinliğinin artırılmasını sağlamak, uygulamaları sürekli izlemek ve iyileştirmek.